Provoz kanceláří v souvislosti s pandemií COVID-19

27. 7. 2020

Opatření a omezení činnosti v souvislosti s aktuální epidemiologickou situací COVID-19:

Aktualizováno 27.07.2020

Kanceláře společností TERRINVEST INTERNATIONAL LTD a TERRINVEST & CO. LLP omezují do odvolání svůj provoz v následujícím rozsahu:

1. Pro platby za všechny služby doporučujeme využít bankovního spojení uvedeného na fakturách. Klienti, kteří potřebují provést hotovostní úhradu, nechť kontaktují naše pracovníky na e-mailu admin@terrinvest.com, kde jim sdělíme vhodný bankovní účet pro provedení hotovostního vkladu v bance nebo s nimi domluvíme možnost osobní úhrady v některé z našich kanceláří.

2. S ohledem na rozsáhlá omezující opatření po celém světě je v současné době obtížné obstarat v rozumném termínu firemní dokumentaci nebo plné moci ke klientským společnostem. Všechny požadavky se budeme snažit vyřídit co nejdříve, avšak bez garance termínu dodání takové dokumentace.

3. Dokumenty ke klientským společnostem je možné vyzvednout v našich kancelářích po předchozí telefonické nebo e-mailové dohodě.

4. V současné době nepotvrzujeme žádné rezervace termínů pro osobní jednání, a to do doby ukončení mimořádných opatření proti šíření pandemie COVID-19. Konzultace je po předchozím telefonickém či e-mailovém sjednání možné provést prostřednictvím videokonferenčního hovoru. Toto opatření zůstane v platnosti nejméně do 31.08.2020.

Děkujeme za pochopení těchto mimořádných, avšak zcela nezbytných opatření.

TERRINVEST Team