Provoz kanceláří v souvislosti s pandemií COVID-19

21. 5. 2020

V souvislostí s usneseními vlád omezujícími provoz podnikatelských subjektů a pohyb fyzických osob jsme přijali následující opatření:

Aktualizováno 21.05.2020

1. Kanceláře společností TERRINVEST INTERNATIONAL LTD a TERRINVEST & CO. LLP omezují do odvolání svůj provoz ve všech zemích, kde jsou společnosti činné.

2. Pro platby za všechny služby doporučujeme využít bankovního spojení uvedeného na fakturách. Klienti, kteří potřebují provést hotovostní úhradu, musí kontaktovat naše pracovníky na e-mailu admin@terrinvest.com, kde jim sdělíme vhodný bankovní účet pro provedení hotovostního vkladu v bance nebo s nimi domluvíme možnost osobní úhrady v některé z našich kanceláří.

3. Většině zaměstnanců byla umožněna práce z domova, ta však skýtá některá omezení. Nejsme tak někdy schopni zajistit odpovědi na všechny Vaše požadavky v reálném čase.

4. S ohledem na obdobná opatření po celém světě je v současné době obtížné obstarat firemní dokumentaci nebo plné moci ke klientským společnostem. Všechny požadavky se budeme snažit vyřídit co nejdříve, avšak bez garance jakéhokoliv termínu.

5. Do odvolání není též možné vyzvednout v našich kancelářích žádné dokumenty, které k nám již byly doručené. Pokud potřebujete doručit originály listin, je tak s účinností od 01.05.2020 do odvolání možné učinit pouze kurýrní službou za cenu EUR 20 za každou zásilku v rámci ČR.

7. Pro komunikaci v České republice zůstávají v provozu pouze dvě telefonní čísla: +420 790 669 988 a +420 790 669 989. E-mailové schránky budou obsluhovány bez omezení.

8. V současné době nepotvrzujeme žádné rezervace termínů jednání, a to do doby ukončení mimořádných opatření proti šíření pandemie COVID-19. Konzultace je po předchozím telefonickém či e-mailovém sjednání možné provést prostřednictvím videokonferenčního hovoru.

Děkujeme za pochopení těchto mimořádných, avšak zcela nezbytných opatření.

TERRINVEST Team